دانلود بازی Sid Meiers Civilization Beyond Earth برای PC

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 13
  • بازديدهای ديروز : 13
  • ورودی امروز گوگل : 1
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • بازديدهای این هفته : 13
  • بازدید این ماه : 1245
  • بازدید سال : 10511
  • كل بازديدها : 161882
  • 18.222.148.124
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

نسخه جدید سری بازی های Sid Meier’s Civilization با نام Beyond Earth یک بازی در سبک تخیلی می باشد که انسان ها را به زمان آینده منتقل می کند. در این بازی شما در آینده حضور خواهید داشت، نظم جهانی از این انتقال و زندگی مدرنیته به هم ریخته و دنیایی جدید و آینده ای پر از عدم قطعیت برای بشریت تشکیل شده است. در حین این که بشریت برای بازگشت به نظام گذشته ی خود تلاش می کند، دولت های دوباره توسعه یافته بر روی منابع خود در اعماق فضا تمرکز می کنند تا بتوانند آغاز جدیدی را برای بشریت ایجاد کنند. در این بازی سعی بر این شده است خانه ای جدید برای بشریت در خارج از زمین ایجاد شود و شما باید فصل جدیدی برای بشریت را رقم بزنید و رهبری در این راه را بر عهده خواهید داشت و تمدنی جدید را در سیاره ای دیگر ایجاد خواهید نمود.

 

Sid Meiers Civilization Beyond Earth PC-RELOADED

 

Sid Meiers Civilization Beyond Earth pc cover دانلود بازی Sid Meiers Civilization Beyond Earth برای PC




ادامه مطلب نظر ()
650
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393 زمان : 21:5

شما را به اقیانوس های آرام ، اطلس و دریای مدیترانه می برد ، جاهایی که بهترین مکان برای نبرد کشتی ها و ناوشکن های جنگی می باشند . سبک این بازی استراتژیکی می باشد که داستان آن در طول جنگ جهانی دوم رخ می دهد . وظیفه ی شما نابود سازی هرگونه وسیله ای است که مزاحم شما شود! برای این کار از بمب های ناوشکن های مختلف استفاده خواهید کرد . حمله به شما از هوا و زمین خواهد بود و در صورت آسیب ، بخش های آسیب دیده در کشتی شما قابل مشاهده خواهند بود . در ادامه می توانید تصاویری از محبط بازی به همراه لینک دانلود آن را مشاهده نمایید .

 

Victory At Sea-CODEX

 

Victory At Sea دانلود بازی Victory At Sea برای PC




ادامه مطلب نظر ()
857
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:29

– جنگی تمام عیار میان آلمانها و روسها اتفاق افتاده است و هر طرف برای پیروزی از هوشمندانه ترین استراتژی های جنگی بهره می برند. شما در این بازی که باید به آلمانها کمک کنید تا پیروز میدان شوند و بتوانند روسها را از پا در آورند. این بازی به تازگی برای PC نیز عرضه شده است . تمام ماموریت های بازی از جنگ های بین تابستان ۱۹۴۱ تا اواخر سال ۱۹۴۴ الهام گرفته اند که بیش از ۳۰ سناریوهای جنگ را در طی بازی تجربه خواهید کرد . تجهیزات جنگی شما از زمین ، هوا و دریا قابل کنترل هستند که قابلیت ارتقا، را نیز دارند .

 

Frontline Road To Moscow-CODEX

 

Frontline Road to Moscow دانلود بازی استراتژیکی Frontline: Road To Moscow برای PC




ادامه مطلب نظر ()
761
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:28

وقت آن رسیده که در سفر تاریکی همراه شوید و با تینا و سایر شخصیت های بازی به بخشی اسرارآمیز از دنیا که تابحال توسط هیچ غارتگری دیده نشده است سفر کنید. برای اولین بار در سری بازی های King Bounty، گیمرها می توانند نژاد رهبر خود را همانند کلاس آن تعیین کنند. شما می توانید یک جنگجوی نترس از گروه اورک ها، یک رهبر و درمانگر در گروه دمونز و یا استفاده از نیروی جادویی برای ایجاد ترس در گروه خون آشام ها شرکت کنید. شوالیه های انسانی به سرزمین آستریکس ها حمله کرده اند و یک دمونز جوان به نام نائولینی هنوز در غم از دست دادن پدرش است و تمام تمرکز وی بر این است که بتواند انتقام پدرش را بگیرد.

King's Bounty Dark Side PC-CODEX

 

Kings Bounty Dark Side pc cover دانلود بازی Kings Bounty Dark Side برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
811
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:28

با حمله ی هوایی سرزمین بزرگ Pangea را فتح کنید! با شورش ناجوانمردانه ی دزدان دریایی مقابله کنید. در این بازی مبارزه ی تیمی و تاکتیکی با استراتژی و گیم پلی جذاب در آمیخته اند تا تجربه ای هیجان انگیز را به بازیکنان ارائه کنند. ماموریت های استراتژیک بزرگ با به کارگیری منابع، تکنولوژی و مدیریت جمعیت، ۲۰ میدان نبرد مختلف، ۵ محیط مختلف با قابلیت ویرایش، ۴ موقعیت آب و هوایی مختلف با تاثیر بر دید بازیکن و مراحل سطوح چندگانه از ویژگی های این بازی متفاوت هستند.

 

Airship Dragoon PC دانلود بازی کم حجم Airship Dragoon v1.4.8




ادامه مطلب نظر ()
808
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:11

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید